dinsdag 10 april 2012

INTRO

Welkom op mijn blog!
Hier lees je de verhalen achter WAARVANDAAN. Waren van Daan en de Waarheid van Daan.

Ik wil je graag laten zien waar mijn “waren” vandaan komen. Waar worden ze gemaakt? En wie heeft zijn/haar liefde erin gestopt? En hoe breng ik mijn eigen ideeën tot leven? Maar ook wil ik je graag meenemen op mijn eigen zoektocht naar een puurdere leefstijl. Want ja, hoe doe je dat? Puurder leven?  Helemaal vanuit je hart leven. Doen waar je voor staat. Zijn wie je bent. Niet over je grenzen gaan. Gezond eten. De discipline van salades maken, maar ook genieten van een koud biertje zonder je schuldig te voelen. Dingen doen waar je blij van wordt, zonder je iets aan te trekken van de buitenwereld. Ik weet het ook niet altijd. Ik ben hier zelf ook zoekende in, maar ben al een eindje op weg. Ik beleef elke dag weer dingen, die me verrassen of een nieuwe richting wijzen.  Ik wil het graag met je delen.

En als eerste mijn India avontuur. Het was bedoeld als zakenreis met als missie hangmatten en het weeshuis, maar werd voor mij ook een grote spirituele uitdaging:de reis naar binnen en de reis van het loslaten.

INDIA AVONTUUR - EAT PRAY WORK LOVE

Je kunt deel 1 van mijn reisverhaal lezen in mijn volgende blog: “CHAOS + CHAOS = HEEL VEEL CHAOS”

1 opmerking:

  1. Mijn hart was gebroken, ik geloof nooit dat ik mijn ex weer terug zal krijgen totdat Dr. Trust mijn ex binnen 24 uur terugbracht met een krachtige liefdesbetovering. Hij is betrouwbaar voor positief resultaat, neem contact op met de spell-caster voor liefdespreuk via e-mail: >>>> placeofsolution@yahoo.com <<<< of WhatsApp op + 1443281 3404

    BeantwoordenVerwijderen